środa, 28 stycznia 2015

Walentynkowa rozdawajka:)

Witam:),
Miałam  już okazję przypomnieć Wam o zbliżających się walentynkach,
z tej okazji właśnie powstał czerwono-srebrny wisior,
który, mam nadzieję, już niebawem któraś z Was będzie mogła założyć:).

Aby wziąć udział w konkursie należy zastosować się do poniższego regulaminu:

1. Zostaw komentarz pod postem
2. Polub mój profil na facebooku (TUTAJ)/ lub zaobserwuj bloga
3. Udostępnij ten post na fb / lub zamieść baner u siebie na blogu
4. Zabawa trwa do 8 lutego 2015 - do godz. 12:00 - jeszcze tego samego dnia ogłoszę wyniki
5. Organizatorem, jury, oraz twórcą nagrody jestem ja:)
6. Koszt wysyłki na terenie Polski pokrywa oczywiście organizator:)


Opisanie najfajniejszych przeżytych walentynek zwiększy szansę na wygraną;)).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz