niedziela, 1 lutego 2015

Kolczyki dla KOBIETY W ZIELENI

 Kolczyki dla KOBIETY W ZIELENI - to koklejne wyzwanie Sutasz.info , w  którym biorę udział.


Długo zastanawiałam się nad kolorami, czy w ogóle użyć bieli? Czy może ciemną zieleń, a może brąz? Po wielu pomysłach i przymiarkach zdecydowałam się na taką wersję kolorystyczną.
Drugim wielkim dylematem był kształt, tym razem nie było dokładnego, rysowanego projektu, kolczyki tworzyły się w mojej głowie jednocześnie z tymi robionymi w dłoniach. Co wbrew pozorom trwało dłużej niż zwykle. A samo tworzenie? 2 wolne dni i gotowe:)

Głównym kryształem jest Rivoli Swarovskiego, do tego wiele koralików toho w kolorze białym (chociaż na zdjęciach wyglądają na lekko zielonkawe). Środkiem elementu górnego jest jadeit.
Zawieszone są na srebrnych sztyftach.


Z całości jestem bardzo dumna, największe kolczyki jakie do tej pory wyszły spod mojej igły:)
Przyznam, że i fotografia białych kolczyków była dość trudna, ale mam nadzieję, że prezentują się niewiele gorzej od rzeczywistości:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz